Hyviä uutisia torstailta 25. kesäkuuta 2009:

Postin verkkokaupasta merkki vaikka omalla kuvalla

Kimi on jo saanut kuvansa postomerkkiin, mikset siis sinäkin? Kimi on jo saanut kuvansa postomerkkiin, mikset siis sinäkin?

Itella on uudistanut Postin verkkokaupan ja tuonut tarjolle uusia sähköisiä palveluja, kuten asiakkaan omia valokuvia ja osoitteistoja käyttäen räätälöitävät internetin kautta lähetettävät postikortit. Keräilijöille tarjotaan kestotilauspalveluja ja Joulupukin kirjeen voi nyt lähettää kymmenellä eri kielellä minne päin maailmaa tahansa.

Kirjautuminen kauppaan sujuu verkkopankkien tunnistautumispalvelujen avulla. Kun asiakas on tunnistautunut oman verkkopankkinsa kautta tai Netpostin tunnuksilla, hänen yhteystietonsa haetaan automaattisesti Postin yhteystietojen hallintapalvelusta.

Yhteystietojen hallintapalveluun tiedot tulevat muuttoilmoituksista, kaupparekisteristä ja väestörekisterikeskuksesta. Erillisiä rekisteröitymisiä ei siis tarvita.

Verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace Enterprise -alustalle ja integroitu laajasti mm. SAPin toiminnanohjausjärjestelmään sekä Logican suureen materiaalinhallintajärjestelmään. Teknisestä toteutuksesta on vastannut Smilehouse.

Verkkokauppa palvelee osoitteessa

www.posti.fi > verkkokauppa
https://verkkokauppa.posti.fi/