Hyviä uutisia perjantailta 25. toukokuuta 2012:

S-ryhmä ja Foodie.fm palkittiin Yhdysvalloissa

Kuvakaappaus Foodie.fm-sivustosta, joka on maailman ensimmäinen personoitu sosiaalinen osto - ja ruokasuosituspalvelu päivittäistavarakaupalle Kuvakaappaus Foodie.fm-sivustosta, joka on maailman ensimmäinen personoitu sosiaalinen osto - ja ruokasuosituspalvelu päivittäistavarakaupalle

S-ryhmä ja Foodie.fm-palvelu voittivat kultamitalipaikan amerikkalaisen Retail TouchPointsin Channel Innovation Awards -kilpailussa. Palkinto jaettiin nyt toista kertaa Hasbrouck Heightsissa New Jerseyssä. Parhaana kilpailussa palkittiin isobritannialainen Republic.

S-ryhmän ja Digital Foodie Oy:n osto- ja ruokasuosituspalvelu jätti taakseen muun muassa Marks & Spencer - ja Target-ketjut. Channel Innovation Awards nostaa esiin kaupan alan monikanavaisia menestystarinoita, joiden avulla asiakkaiden palvelutarve on onnistuttu ratkaisemaan uudella tavalla.

— Kaupan alan sähköiset palvelut kehittyvät tällä hetkellä hurjaa tahtia ja kanssakilpailijoiden taso oli todella kova. Toisaalta tiedämme, että teemme työtä, jota kukaan ei tässä mittakaavassa maailmalla vielä ole tehnyt, Digital Foodien toimitusjohtaja Kalle Koutajoki toteaa.

S-ryhmän päivittäistavarakaupan Foodie.fm -palvelulla on Suomessa tällä hetkellä yli 220 000 käyttäjää. Maaliskuun alussa Foodie.fm alkoi toimia myös verkkoruokakaupan kanavana Oulussa, Kuopiossa ja pääkaupunkiseudulla. Ruokaostokset voi näillä paikkakunnilla tilata kotiin joko verkosta, iPadilla tai älypuhelimella.

S-ryhmä ja Digital Foodie lanseerasivat Foodie.fm-palvelun keväällä 2010.

www.sok.fi

foodie.fm

www.retailtouchpoints.com

ML